:)

-

'Saya Tak Sangka,Rupanya Selama Ini Kakak Pakai.... Adik KANTOIKAN Kakak Sendiri.Jumpa Ni Bawah Katil!


‪#‎Kisahbenar‬ ‪#‎Kantoi‬ Masa Kemas Bilik Akak Tetiba Jumpa Benda Ni Bawah Katil Dia, Rupanya Selama Ini Dia Pakai… korang tengoklah sendiri foto dibawah...

jadi pada jantan-jantan dayus dilaur sana yang nak cari bakal bini hati-hati ye.. kang menyesal tak sudah dapat barang tiruan...


Masa Kemas Bilik Akak Tetiba Jumpa Benda Ni Katil Dia, Rupanya Selama Ini Dia Pakai…korang 

tengoklah sendiri foto dibawah... jadi pada jantan-jantan dayus dilaur sana yang nak cari bakal 

bini hati-hati ye.. kang menyesal tak sudah dapat barang tiruan...


Tahi Palat Berita dikemaskini pada:

Anda mungkin meminati:

Aksi Mengerikan Lelaki Terhentak Kepala Di Tepi Kolam Buat Aksi ‘suplex’

ADUH… kita yang melihat pun rasa sakit, apatah lagi tuan empunya badan.

Sebuah video yang memaparkan aksi seorang lelaki dan rakannya membuat aksi ‘suplex’ di tepi kolam renang kini tersebar menjadi viral di media sosial.
jatuh kolam
Video tersebut mencetuskan rasa ngeri ramai dek kerana kepala lelaki tersebut terhentak kuat pada bucu kolam renang ketika mengangkat rakannya sebelum masing-masing terjatuh dalam kolam.
Tambah simpati, video yang diviralkan oleh seorang netizen Clement Tan menerusi laman Facebook itu mendakwa lelaki malang berkenaan mati serta-merta ditempat kejadian.
Video: Lelaki Terhentak Kepala Di Tepi Kolam Sebenarnya Hidup
Bagaimanapun, dakwaan Clement rupa-rupa adalah palsu semata-mata kerana sebenarnya lelaki itu masih hidup.
Hal itu dibongkar setelah seorang pengguna bernama Richie Bustos memuat naik video yang asal dengan durasi yang lebih panjang.
Dalam video itu, lelaki tersebut dilihat kembali berdiri seperti biasa di dalam kolam.
Jadi, terungkai sudah persoalan bahawa dalam kejadian tersebut tiada sesiapa yang meninggal dunia. – MYNEWSHUB.CC

Tahi Palat Berita dikemaskini pada:

Anda mungkin meminati:

LIHAT NAFSU SEKS WANITA MENGIKUT BENTUK FARAJ (KEPERCAYAAN ORANG MELAYU)



TUJUAN PENULISAN INI ADALAH SEBAGAI INFO DAN PENDIDIKAN KESIHATAN DAN SEKS. SESUAI UNTUK BACAAN DEWASA 18 TAHUN KE ATAS.

Adapun bentuk-bentuk dan saiz faraj atau vagina setiap wanita adalah berbeza antara seorang dengan seseorang yang lain. setiapnya pula memberi lain kenikmatan kepada lelaki dalam hubungan seks. Di bawah adalah di antara bentuk-bentuk vagina yang dikenalpasti pada sesetengah wanita. Merujuk kepada buku-buku lama seperti kamasutra, permata yang hilang dan layar nakhoda, ada nama-nama khas diberikan kepada jenis-jenis vagina ini…antaranya ialah : lubang tanduk, pecah air, kepala sengal, pancut kelentit, mulut monyet, pusaran ambak, bayu pagi, gurun batu dan berbagai lagi. Antara nama-nama vagina di atas ada yang sangat menghairahkan zakar lelaki dan ada yang dibenci oleh lelaki.
Di sini terdapat beberapa kepercayaan mengenai bentuk faraj di antaranya kepercayaan orang Melayu dan India .
Menurut kepercayaan Orang Melayu, Faraj mempunyai pelbagai bentuk antaranya :-
Antara vagina yang menghairahkan lelaki ialah lubang tanduk,kepala sengal dan pecah air.
1-lubang tanduk – ciri-ciri wanita yang mempunyai vagina seperti ini ialah bernafsu seks kuat, berbadan kurus dan jalannya agak tidak teratur (mengengkang). Adapun dinamakan lubang tanduk kerana lubangnya agak luas di luar dan semakin sempit di dalam. Wanita yang mempunyai vagina ini biasanya seorang pendiam, pintar dan suka berbual mengenai seks. Lelaki yang pernah melakukan hubungan seks dengannya pasti akan sentiasa menginginkannya. Ini akan memberi kenikmatan kepada zakar lelaki. Ia mempunyai kemutan yang agak kuat dan air yang banyak. Vagina jenis ini mampu menyebakan zakar mengalami pancutan awal. Anda dinasihatkan bersedia terlebih dahulu sebelum melakukan hubungan dengan wanita yang mempunyai vagina seperti ini !!!
2-Sengal kepala @ pancut kelentit. – Vagina kategori ini juga sangat memberi kenikmatan kepada lelaki. Tanda-tanda wanita yang mempunyai vagina jenis ini antaranya badannya agak kurus, punggung agak lebar ; sangat ketara berbanding pinggangnya. Menurut orang yang arif mengenai ini, ada terdapat beberapa tahi lalat di sekitar vagina dan sekitar duburnya dan di bibir mulutnya, dinamakan sengal kepala @ pancut kelentit kerana semasa zakar lelaki berada di dalamnya, zakar lelaki tidak henti-henti mengeluarkan air mazi kerana kenikmatan sehingga kepala zakar terasa sengal. Vagina jenis ini juga menyebabkan zakar akan terpancut awal jika tidak mengawalnya. Kebanyakan zakar lelaki akan tewas awal jika berada di dalam vagina jenis ini.Di katakan vagina jenis ini boleh memuaskan 4 atau 5 orang lelaki dalam masa yang sama…malah ada yang mengatakan sehingga 10 orang lelaki !!! Malahan hanya dengan memandang bentuk vagina jenis ini dari sudut-sudut tertentu akan menaikkan syahwat lelaki dengan ketara, menyebabkan zakar melelehkan air mazi. Di nasihatkan anda berjumpa dengan tukang urut dahulu sebelum anda melakukan hunbungan seks dengan wanita yang mempunyai vagina seperti ini…
Kenapa perlu tahu nama jenis-jenis faraj ?
Pada kebiasaannya, tumpuan utama setiap persetubuhan ialah faraj. Jadi puncak kenikmatan ada dalam faraj. Faraj dianggap anggota jimak yang paling utama pada setiap wanita dan padanyalah ada klimaks yang lebih ‘agung’ dan terindah jika hendak dibandingkan dengan melancap atau dihisap. Malah sekiranya seseorang wanita pernah inzal menerusi rangsangan ke faraj, maka rangsangan ke bahagian tubuh yang lain akan menyebabkannya mendambakan agar suami merangsang farajnya pula. Jadi apabila kenyataan ini diakui maka adalah wajar kita sendiri mengetahui kejadian faraj dan fungsinya . Faraj inilah kunci bagi nafsu perempuan yang mana jika suami tidak begitu arif tentang fizikal faraj maka amat sukarlah untuk suami membuka batin nafsu anda. Semasa persetubuhan , kaedah Islam ada menyatakan bahagian mana pada faraj itu yang perlu ditumpukan bagi menghasilkan rangsangannya.
Iktibar dari hadith Rasulullah saw yang bermaksud;
“Berilah kesukaan kepada isterimu kerana kesukaanya ialah di farajnya”
Faraj atau nama lain cipap , apam , burit, kemaluan wanita ini juga dipanggil dengan pelbagai nama oleh pelbagai kaum dan etnik . Nama yang dianggap paling moden ialah vagina dan nama ini boleh dianggap istilah yang lebih halus sebagaimana faraj. Namun begitu terdapat banyak nama-nama lain di kalangan bangsa Melayu sendiri yang dianggap kasar atau lucah. Oleh itu ramai yang lebih suka memanggilnya sebagai kemaluan wanita sahaja. Pada zaman dahulu nama-nama atau gelaran yang diberikan kepada faraj adalah disebabkan dari fungsinya atau sifatnya. Ada nama yang diberikan secara umum dan ada pula nama yang diberikan secara khusus kepada bentuk dan sifat faraj yang tertentu. Berikut dicatatkan NAMA NAMA FARAJ serta sebab musababnya berdasarkan pengetahuan tradisi:
1. Belahan ( Bentuknya terbelah)
Inilah asal bagi perkataan faraj. Kemaluan wanita mendapat nama ini kerana ia terbuka dan tertutup bila hangat (berahi) rindukan jimak. Nama ini umum bagi semua kemaluan wanita.
2. Bibir ( Bentuknya ulas merkah bibir )
Ia adalah nama khas bagi alat kelamin perawan tertentu. Ia amat tembam dan membulat di setiap sudut dengan Bibir Dalam ( kelentit atau labia minora) yang panjang dan belahan yang besar. Sudut-sudutnya seimbang sama bahagi dan bulat. Ia lembut, menggoda dan sempurna sebagaimana bibir yang cantik. Ia paling mengembirakan lelaki dan di anggap terbaik berbanding jenis faraj yang lain. Ia hangat, sempit dan kering seolah-olah darinya akan mengeluarkan api. Bentuknya menawan, baunya harum dan menyenangkan, bahagian luarnya putih dan bahagian tengahnya berwarna merah jambu.
3. Gemerincing
Ini adalah nama bagi alat kelamin wanita yang kurus keadaannya dan kejadian farajnya itu tidak berdaging. Tidak tembam macam timbul jika dilihat dari sisi.
4. Si Jambul
Nama ini diberikan kepada alat kelamin wanita yang mana kelentitnya adalah seperti jambul ayam yang bangkit tegak apabila keberahian, stim teramat sangat. Keadaan kelentit yang membengkak jika dilihat dari depan atau sisi.
5. Hidung Kemek
Nama diberikan kepada alat kelamin wanita yang mana kejadian bibirnya (labia majora) nipis dan lidahnya ( kelentit) adalah kecil.
6. Babi Tunggal (Jijik bunyinya tapi mungkin bentuknya yang comot)
Ini nama kepada alat kelamin wanita tua yang telah kering kerana ketuaannya dan bulunya kasar. Digambarkan kepada faraj wanita yang dah terlalu tua.
7. Si Senyap
Nama ini diberi kepada alat kelamin wanita yang tidak berkata atau merunggut walau disetubuhi beratus kali sehari.
8. Pemicit
Ia nama yang diberikan kepada alat kelamin yang memicit zakar, menolak zakar ke dinding kiri dan kanan, mengemutnya dengan batu meriyan (womb mouth atau cervix) dan seolah olah mahu menelan kedua buah zakar. Macam lahap sangat tu..Ramai yang mempunyai faraj macam ni zaman sekarang kerana pemilik faraj kini dah semakin moden.
9. Pengecek
Nama ini diberikan kepada alat kelamin wanita yang tidak pernah jemu menerima zakar. Walaupun didatangi setiap selama 100 malam berturut pun burit pengecek ini masih tidak puas. Ia mahu lagi dan lagi dan lagi kalau boleh tak benarkan zakar dikeluarkan dari lubang vaginanya. Nasib baik ia hanya dijumpai pada sebahagian kecil wanita yang liar nafsunya dan sentiasa berada dalam kehangatan. Jenis seperti ini wanita yang suka threesome ,suka noty di luar hingga sanggup cari makan luar walaupun sudah ada suami di rumah.
10. Perindu
Alat kelamin ini dijumpai pada sebahagian wanita sahaja. Ada yang semulajadi sifatnya, ada yang disebabkan dari sudah lama tidak berjimak. Ia mahukan zakar dan bila dapat ia tidak mahu berpisah dengan zakar hingga rindunya terubat.
11. Si Cantik
Alat kemaluan ini putih dan tembam, menonjol seperti kubah, kental dan tiada cacat. Lelaki akan tertarik kepada bentuknya dan kerananya zakar tiba-tiba boleh jadi tegang bila lihat si cantik mengembang di hadapan mata. Tetapi jika zakar normal; kalau tidak normal atau mati pucuk tak ada maknanya….!!!
12. Si Bengkak
Apabila zakar yang lembik menghampirinya dan menggosokkan kepala zakar kepada faraj begini beberapa kali, pastinya zakar akan menegang. Wanita yang mempunyai faraj ini akan memberikan keseronokan kerana semasa inzal, ia terbuka terkatup berulang-ulang mengemut-mengemut sebagaimana faraj kuda.
13. Yang Menonjol
Ada wanita yang mempunyai kelentit yang amat besar dan tundunnya ( bawah pusat atas pada biji kelentit ) menonjol seperti dahi yang jendul.
14. Yang Besar
Ini nama bagi alat kelamin yang mana kelentitnya dikelilingi oleh tundun yang amat besar. Wanita seperti ini dikatakan mempunyai lubang faraj yang besar. Walaupun pada mulanya ia kelihatan kecil namun bila zakar digesek perlahan-lahan pada kelentit dan lubang makam lazat maka lama kelamaan ia akan terbuka dan luas serta amat mudah zakar dimasukkan. Kata orang bukan setakat zakar , siku pun boleh dimasukkan.
15. Yang Montok
Ini adalah nama bagi alat kelamin yang mana kelentitnya lebar dan panjang. Ia sempurna dari segala sudut. Ia cantik dan ada yang menyatakan bahawa ia adalah nama bagi faraj wanita yang bertubuh montok. Bila wanita ini menyilangkan pehanya, kelentitnya menyentil seperti kepala lembu. Jika faraj terbuka, kelentit itu seperti jagung yang berada di celah kelengkangnya.
16. Si Penelan
Ini nama bagi alat kelamin wanita yang kuat menelan. Jika ia tidak jimak sejak beberapa lama, ia akan menelan zakar hingga ke pangkalnya tanpa meninggalkan sebarang kesan.
17. Tiada Dasar
Faraj ini panjang jauh ke dalam lubangnya tentunya Batu Meriyan (cervix) berada jauh ke dasar antara 7 – 9 inci. Ia memerlukan zakar yang panjang untuk memuaskannya. Jika zakar pendek maka sekadar menghabiskan kuaci saja (isteri hanya makan kuaci tak rasa apa apa perbedaannya ) Itu sebab mereka berlumba lumba untuk dapatkan petua dari Pak Habib bagi mendapatkan zakar yang lebih panjang dan besar.
Jenis-jenis faraj mengikut nama moden dan terkini
1. Razor bump pussy.
Dia masih bereksperimen dengan model Gillette terbaik. Pencukur baru dengan lima bilah adalah jumlah menyebabkan kerengsaan yang mengejut
She’s still experimenting with the best Gillette model. The new razor with five blades caused a surprising amount of irritation.
2. Honda Civic pussy.
Jenis faraj yang paling biasa . Dipercayai dan pada dasar adalah suci
The most common type of pussy. Reliable and basic with clean lines.
3. INTJ pussy.
Kelentit adalah hanya cukup untuk membuat pengenalan yang menyenangkan, tetapi dia tidak betul-betul menari di bar.
The clitoris is out just enough to make a pleasant introduction, but she’s not exactly dancing on the bar.
4. Cunnilingus pussy.
Satu lagi faraj jenis biasa dengan tindakan kelentit yang kukuh. Mudah untuk pergi ke atas jika anda berbuat demikian apapun perkaraAnother common pussy type with strong clitoris action. Easy to go down on if you do that sort of thing .
5. Vintage porn pussy.
Sudah lama manusia telah berkembang, jadi anda tidak akan menemui seorang gadis muda dengan faraj seperti ini lagi .
Humans have long since evolved, so you won’t find a young girl with this pussy anymore.
6. Lazy pussy.
Dia meletakkan dalam usaha sifar dengan penampilannya tetapi masih menjangka lelaki untuk mendekati beliau sepanjang malam. Anda mengesyaki dia hanya silih antara hanya “keluar” dua pakaian..
She’s putting in zero effort with her appearance yet still expects guys to approach her all night. You suspect she alternates between only two “going out” outfits.
7. Spinster pussy.
Faraj ini seperti scraggly dan usang; berputus asa dan bersedia untuk badan yang melekat padanya untuk mati. 
This scraggly and worn pussy gave up and is ready for the body attached to it to die.
8. Dog ear in the wind pussy.
Bibir kelentit disekitarnya yang suka mempunyai fikiran sendiri, tetapi cuba untuk memahami pergerakan yang hanya akan mengelirukan anda.
The clitoris flaps around like it has a mind of its own, but trying to understand its movements will only confuse you.
9. Rain drop pussy.
Satu penurunan daripada daging faraj dan ketegangan permukaan tidak lagi akan dapat untuk memegang radas seluruh badannya.
One more drop of pussy flesh and the surface tension will no longer be able to hold the entire apparatus to her body.
10. Pedophile pussy.
Lelaki sanggup meletakkan semua pada satu baris untuk memenangi faraj suci. Ia seolah-asli sebagai gunung bunga-anda boleh menyalahkan mereka?Perverted men put it all on the line to score this virginal pussy. It’s as pristine as a mountain spring—can you blame them?
11. Predator pussy.
Jika anda merenung faraj ini selama 40 saat, imej makhluk asing Predator akan pop keluar kepada anda. 
If you stare at this pussy for 40 seconds, an image of the Predator alien will pop out at you.
12. Big pussy.
Mudah masuk dan keluar, tetapi dia tidak akan berasa apa-apa jika anda tidak ada persediaan. Namun, dia akan berlaku sopan, dan mengeluarkan beberapa erangan di teras tidak berkesan anda. 
Easy entry/exit, but she won’t feel anything if you’re not well-equipped. She’ll be polite, though, and let out a few token moans at your ineffective thrusts.
13. Experienced pussy.
Faraj ini cuba untuk menipu tetapi tundun mereka tidak berbohong. Mereka bertindak seperti cincin pokok dan adalah mudah diukur oleh saintis terlatih..This pussy tries to fake but those bumps don’t lie. They act like tree rings and are easily measurable by trained scientists.
14. Social anxiety pussy.
Bahasa badan janggal dan lenggokannya. Anda perlu banyak melakukan pemanasan dengan yang satu ini. 
Awkward body language and tonality. You need a lot of foreplay with this one.
15. Domestic violence pussy.
Faraj keluar darinya supaya lelaki itu terpaksa menampar sekitar, yang membawa kepada penampilan yang bengkak, lembut.
The pussy got out of line so the man had to slap it around, leading to a swollen, tender appearance.
16. Diarrhea pussy.
Faraj ini makan makanan yang buruk dari Taco Bell dan kini menembak pelet separa dicerna ke dalam mangkuk tandas.
This pussy ate a bad meal from Taco Bell and is now shooting semi-digested pellets into the toilet bowl.
17. Toyota Camry pussy.
Faraj versi Honda Civic lebih luas dan lebih dipercayai dengan kos penyelenggaraan yang lebih rendah. 
Roomier version of the Honda Civic pussy and more reliable with lower maintenance costs. (Editor’s
18. Last minute pussy.
Tuhan tidak membuat keputusan mengenai jantina faraj ini sehingga saat-saat akhir, maka sedikit besar penuh daging yang menjadikan penembusan tambahan mencabar.
God didn’t decide on the gender of this pussy until the last minute, hence the huge meaty bit that makes penetration extra challenging.
19. Chubby pussy.
Anda melihat faraj ini dan tidak pasti sama ada untuk mengesyorkan diet cookie atau P90X. 
You look at this pussy and are not sure whether to recommend the cookie diet or P90X.
20. Shy pussy.
Faraj yang lebih suka keluar daripada bersosial, tetapi kesenyapan beliau membuatkan anda tertanya-tanya, “Adakah dia suka saya? Adakah dia bermain permainan? 
More outgoing than social anxiety pussy, but her constant silence makes you wonder, “Does she like me? Is she playing games?”
21. Developmentally stunted pussy.
Perkembangan faraj terbantut . Jika mereka mengesan masalah awal maka endocrinologist dapat ditetapkan rawatan hormon, tetapi malangnya ia terlalu lewat sekarang dan apa yang anda dapati faraj yang kecil dan berkuasa di bawah.
If they caught the problem early then an endocrinologist could have prescribed a hormone treatment, but unfortunately it’s too late now and what you got is a pussy that is small and under-powered.
22. Used to be fat pussy.
Faraj ini telah kehilangan lemak yang begitu banyak hingga menyebabkan kulit menggeleber dan longgar seperti pir terlebih matang.
This pussy has lost so much weight that the remaining skin is flabby and loose like an overripe pear.
23. McMansion pussy.
Anda suka faraj ini pada permulaannya, bercakap besar kepada kawan-kawan anda tentang semua hal, tetapi kemudian sekali anda melihat bil elektrik anda, anda mahu anda membeli sesuatu yang lebih menjimatkan.
You love this pussy in the beginning, bragging to your friends about all the extra storage space it contains, but then once you see your electric bill you wish you bought something more economical.
24. Eagle pussy.
Sayap di belakang menawarkan kestabilan yang lebih semasa penerbangan. Anggun, bersungguh-sungguh.
Wings in the back offer more stability during flight. Graceful, earnest.
25. Interstate highway pussy.
Apabila mereka membina faraj ini, ia adalah seperti mimpi untuk memandu pada asfalt baru berturap, tetapi perkembangan yang lebih kawasan sekitarnya telah membawa kepada terkapar tertahan.
When they built this pussy it was like a dream to drive on the freshly paved asphalt, but overdevelopment of the surrounding areas has led to intolerable sprawl.
26. Anteater pussy.
Menyerupai faraj seorang nenek. Otot yang longgar dan kulit yang menggelebeh telah memaksa beberapa inci pertama terusan faraj untuk prolaps luar badan. Namun datuk tidak mengadu apa-apa pun… hanya syaitan yang licik.
How your grandma’s pussy looks like. Loosening muscle and skin has forced the first couple inches of the vaginal canal to prolapse outside of the body. Grandpa ain’t complaining though… that sly devil.
27. Terminator pussy.
Salah satu model pertama Skynet ini. Kelentit mempunyai exoskeleton menggerunkan yang akan menelan batang anda jika anda tidak mematikan cip pertamaOne of Skynet’s first models. The clitoris has a formidable exoskeleton that will swallow up your dick if you don’t disable the chip first.
28. Turkey pussy.
Faraj Turki. Wings, giblet, caruncle, wattle anda mendapat segala-galanya di sini. Pakej Starter datang dengan arahan pengendalian khas dan makanan untuk bulan pertama 
Wings, giblet, caruncle, wattle—you got it all here. Starter package comes with special handling instructions and food for the first month.
29. Department store pussy.
Ia kelihatan hebat apabila anda cuba ia di dalam bilik yang sesuai, tetapi di rumah ia kelihatan luar sedikit. Mungkin ia adalah satu saiz yang terlalu kecil?It looked great when you tried it on in the fitting room, but at home it looks a little off. Maybe it’s one size too small?
30. Morbidly obese pussy.
Apabila pussy ini mendapat sakit anda perlu perlu untuk memanggil ambulans khas dengan kren manusia. Semua tangan di atas dek!
When this pussy gets sick you need to need to call the special ambulance with the human crane. All hands on deck!

Tahi Palat Berita dikemaskini pada:

Anda mungkin meminati:

TERBONGKAR! Rupanya Ini Cara Perempuan Zaman Sekarang Kembalikan Dara Mereka Yg Sudah Pecah ! MEMANG TAK SANGKA !



TERBONGKAR! Rupanya Ini Cara Perempuan Zaman Sekarang Kembalikan Dara Mereka Yg Sudah Pecah ! MEMANG TAK SANGKA ! Makin susah lelaki nak tahu perempuan mana yang betul-betul masih suci.. MOHON berhati-hati orang lelaki !

Untuk zaman sekarang ini ramai gadis gadis yang belum menikah sudah hilang dara.banyak sebab hilangnya dara atau perawan antaranya adalah terlanjur dengan kekasih,kena rogol,telalu banyak 0nani,sukan,naik kuda dan lain lainnya.

Bagi orang yang sudah menikah dara tidaklah penting sangat,tapi bagi wanita yang belum menikah kehilangan dara adalah perkara yang membuat mereka takut mengecewakan suami mereka kelak.

Disini ada beberapa tips untuk mengembalikan perawan dengan racikan ramuan tradisionanl alami buatan sendiri.tips ini sesuai untuk anak gadis yang sudah hilang dara dan juga wanita yang sudah menikah.

Sediakan bahan berikut:

1.Telur ayam kampung
2.Kayu cendana
3.Minyak wijen
4.Kunyit
5.Buah maja

Cara meracik

1.Tumbuk kayu cendana,sedikit buah maja dan kunyit hingga menjadi halus.(Sesuai yang di inginkan)

2.Setelah halus tambahkan sedikit minyak wajen dan telur kampung(yang kuning sahaja)

3.Bancuh dengan air panas,setelah hangat baru di minum.

4.Buat rutin sekali dalam satu hari selama seminggu.

5.Pada wanita yang sudah berkahwin jika anda merasa kurang ketat lagi lakukan pengamalan lebih lama tapi hanya 1 kali saja dalam sehari.

Waktu

Tidak kira pagi siang atau malam tapi minum racikan selepas makan.seeloknya minum racikan ketika hendak tidur.

Tahi Palat Berita dikemaskini pada:

Anda mungkin meminati:

Kisah Benar.. Orang Kampung HEBOH Bila Jenazah Wanita Ini DITOLAK Bumi Kerana…..


Kisah Benar.. Orang Kampung HEBOH Bila Jenazah Wanita Ini DITOLAK Bumi Kerana….. | Sebuah kejadian yang tak biasa terjadi dalam proses pemakaman seorang wanita yang berasal dari sebuah daerah di Malaysia yang sangat sulit saat hendak dimasukkan ke dalam liang lahat.
Dilansir eberita.org, Minggu (12/11/2015), kisahnya berawal saat sejumlah warga mengantarkan jenazah yang telah dimasukkan ke dalam keranda

#Meski telah diangkat oleh enam orang pria dewasa dengan formasi dua di depan dua di tengah dan dua dibelakang, tapi keranda itu masih terasa sangat berat.

$ehingga ditambah dua orang pria untuk membantu menangkat keranda dan akhirnya keranda itu pun bisa dibawa ke Tempat Pemakaman Umum (TPU).

Setelah jenazah sampai di TPU terjadi sedikit masalah saat hujan turun yang membuat tanah menjadi licin dan beberapa warga sempat tergelincir.

#Sepanjang proses pemakaman, kuburan dipenuhi isak tangis keluarga dan sanak saudara.

Si penggali kuburan yang berusia 55 tahun sudah melakukan pekerjaan itu selama 20 tahun dan sudah sangat berpengalaman dalam menentukan lokasi dan ukuran jenazah yang akan dimasukkan dalam liang lahat.

#Allohu Akbar! Allohu Akbar! Allohu Akbar! ! kata­kata itu keluar dari mulut hampir semua yang hadir dalam pemakaman tersebut setelah satu kejadian aneh terjadi.

Jenazah wanita yang diketahu bernama Simati sudah 3 kali dimasukkan dalam liang lahat namun tidak muat, padahal si penggali kubur sudah melebarkan dua kali dari ukuran asli.

Setelah gagal dalam hal tersebut seorang ustaz menyuruh anggota keluarga untuk azan dipengebumian itu. Dan barulah jenazah selamat dimakamkan.

Sejumlah laporan menyebut kalau kejadian itu benar terjadi di sebuah desa di Negeri Jiran pada tahun 2010.

#Menurut tetangga simayat, almarhumah adalah wanita yang suka mengumpat serta memfitnah tanpa bukti, dan almarhumah juga tidak pernah menutup auratnya selama hidup, dia suka memakai pakaian seksi menampilkan bentuk tubuhnya.

“Kami sebagai tetangga pernah menegur kelakuannya itu, namun kami di caci maki serta dilempari dengan sepatu lantaran dia lebih kaya dari kami,”ungkapnya…

Jadikan ini pelajaran bagi kita agar kita tak menjadi umat seperti ini. silahkan share jika menganggap ini penting dan wajib dibaca banyak orang. semoga bermanfaat

#TOLONG JANGAN ABAIKAN SETELAH MEMBACA ARTIKEL INI, BAGIKAN KEPADA TEMAN ANDA DI MEDIA SOSIAL SEMOGA ANDA MEMPEROLEH PAHALA KEBAIKAN AMIIN

Tahi Palat Berita dikemaskini pada:

Anda mungkin meminati:

GEMPAR!!! Suami 'INGATKAN' Isteri Yang Mandi, Rupa-Rupanya...

Suami 'INGATKAN' Isteri Yang Mandi, Rupa-Rupanya

Salah satu video yang telah dimuat naik 4 tahun yang lalu kini kembali hebohkan laman sosial. Di mana, di dalam video yang berdurasi kira-kira 50 saat itu kelihatan seorang lelaki yang memegang sebuah kamera berjalan menuju sebuah bilik mandi.

Video ini sepertinya diambil dari sebuah rumah pasangan suami isteri di India. Awalnya, si suami ingin menggoda atau mengejutkan isterinya yang sedang mandi dan isterinya pun sempat terkejut lalu segera menyelesaikan mandinya.

Setelah setelah isterinya membuka tirai dan berjalan menuju ruang tamu, tiba-tiba tirai itu pun seperti menutup kembali dan terdengar bunyi pancuran air yang mengalir. Terkejut, kamera lelaki tersebut langsung merakam tirai yang mendadak tertutup itu.

Selanjutnya? Anda perlu tonton sendiri video tersebut di bawah ini.



Tahi Palat Berita dikemaskini pada:

Anda mungkin meminati:

Suami enggan sentuh isteri selepas menikah karena bulu terlalu lebat...

koil
Suami Enggan Bagi Nafkah Batin Karena Bulu Isteri Terlalu Lebat|Saya ada benda nak berkongsi. Tapi macam malu sangat nak cerita kat orang. Harap kalau bagitau kat sini ada lah yang sudi dengar dan beri pendapat tanpa judge saya.
Saya baru berkahwin 6 bulan lepas. Isunya di sini, suami tak nak sentuh saya. Selepas malam pertama kami, dia tak sentuh saya dah. Masa honeymoon pun dia buat tak endah.
Bila saya tanya barulah saya dapat tahu. Rupanya suami geli dengan bulu roma pada badan saya. Katanya dia jijik. Tak sangka ada perempuan yang berbulu lebat macam saya. Saya memang berbulu di seluruh badan. Ya, seluruh badan!
Saya sedih sangat. Saya memang dilahirkan macam ni. Apa saya boleh buat? Bila saya jumpa doktor, doktor cakap saya takde masalah. Saya cuma ada sikit hormon imbalance yang mana hormon testosterone saya lebih sikit dari perempuan biasa. tapi doc kata tak lah sampai tahap teruk atau bahaya sebab dia kata kalau kes teruk perempuan tu memang dah macam lelaki dah – suara agak garau etc etc. Doc kata ini hirsutism tapi yang jadi kat saya ni adalah hirsutism paling minima. Kalau hirsutism teruk ada yang smp boleh jadi mandul tapi doc kata saya tidak. Masih normal dan memang tak ada apa masalah.
Saya terangkan pada suami. Dia kata dia faham tapi dia tetap tak boleh buang rasa jijik tu. Kalau bahagian kaki dan bawah lengan memang takde masalah untuk saya nak cukur ke guna epilator semua. Dan memang saya sentiasa pastikan bahagian yang perlu shave ni saya shave sentiasa. Leceh memang leceh tapi saya anggap semua ni pengorbanan untuk suami. Sayangnya, dia tetap tak pandang pun. Dan dekat bahagian lain macam mana? Belakang badan saya pun berbulu. Walaupun bulu halus lembut dan bukannya kasar bergulung, tetap nampak kat mata. Dan sebabtu suami jijik.
Saya pernah tanya tempat yang ada laser. Katanya boleh buat tapi bayarannya cecah puluhan ribu. Dan hasilnya belum tentu permanent walaupun iklannya kata permanent. Mereka kata kalau bulu banyak sebab hormon, cuma boleh buang je lah. Sebab selagi hormon tak balance memang takkan hilang bulu. Kalau pergi buang selalu entah berapa lagi lah kosnya. Kalau saya berduit memang saya tak kisah. Tapi saya memang takde duit sebanyak tu. Dan sebelum kahwin saya dah resign kerja sebab suami tak bagi kerja. Dan lagi, suami pula hanya tahu complain tapi bila saya cakap dengan dia tentang kos takde pulak dia kata nak tolong bayarkan ke apa.
Saya tak faham perangai dia. Sebelum kahwin dia pernah nampak saya berlengan pendek dan nampak bulu roma lebat di tangan saya. Tapi dia tak kata apa. Di muka dan leher saya pun kalau duduk sebelah saya boleh nampak bulu roma halus. Dia nampak je selama ni tapi tetap teruskan masuk meminang dan kahwin dengan saya. Kalau jijik kenapa tak dari dulu jijik? Kenapa tiba2 nak jijik? Bila saya persoalkan dia diam je. Tak kata apa.
Maaf kalau terlalu open tapi orang yang dah pernah merasai hubungan intim mesti faham apa rasanya bila disentuh cuma sekali dan seterusnya tak dapat. Dan dengan hormon imbalance saya ni memang saya akui sex drive saya lebih tinggi dari perempuan biasa. Sungguh saya terseksa bila jadi macam ni.
Saya cuba tutup kekurangan yang satu ni dengan cuba untuk jadi isteri terbaik. Masak untuk suami, sediakan makan pakai dia, give up kerjaya untuk jadi suri rumah sepenuh masa supaya boleh kejar syurga dengan melayan suami. Akhirnya hampa. Suami makan pun tak pandang muka saya. Lepas saya salam dia lepas solat atau bila dia pergi dan balik kerja takde pun dia nak cium saya. Jijik sangat agaknya. Saya geram macam mana pun alhamdulillah tak pernah lagi tinggi suara pada dia. Bila saya marah atau sedih dengan kata2 dia yang menghina fizikal saya ni saya sabarkan hati. Berendam air mata sorang2. Takpelah asalkan saya tak berdosa marah atau tengking dia bila saya terasa hati.
Sampai satu tahap saya terfikir, kalau suami nak tinggalkan saya, saya redha. Tapi ada ke lelaki lain yang sudi nak terima orang macam saya ni? Jijik sangat ke bila berbulu sedangkan Allah yang cipta saya macamni. Sudahlah selama ni memang rendah diri dengan keadaan fizikal saya ni. Bila dah kahwin suami menjauh atas sebab kekurangan yang satu ni, memang membunuh keyakinan diri saya 100%. Rasa terhina sangat.
Dulu saya ada terfikir masalah macamni akan muncul kalau saya kahwin sampai saya takut nak kahwin. Tapi bila suami tunjukkan kesungguhan nak kahwin dengan saya, saya ingat dia tak kisah dengan kekurangan saya ni. Walhal bukannya bulu roma saya ni panjang kasar bergulung macam beruk. Cuma kuantiti lebih banyak dari perempuan lain. Salah saya ke? Tak sangka kerisauan saya jadi realiti. Sedih sungguh rasanya. Saya ingatkan dia sayang saya kerana diri saya. Tapi nampaknya dia lagi kisahkan fizikal saya dari hati saya dan segala apa yang saya telah buat dan korbankan untuk dia.
Saya tak pernah ambil kisah pun tentang betapa tak sempurnanya dia tu. Dia pun muka biasa2 saje. Kalau saya nak kutuk fizikal dia, macam2 saya boleh kutuk. Tapi pd saya semua tu tak perlu sebab saya memang sayangkan dia. Ikhlas cintakan dia. Dalam kebanyakan perkara dia memang calon suami terbaik. Maknanya bila hubungan jadi macamni memang salah saya lah agaknya. Memang berpunca dari kekurangan saya lah.
Dia tak ‘dapat’ dari saya mungkin dia boleh kahwin lain. Dapatkan dari perempuan lain. Tapi nasib saya ni macam mana? Adake lelaki yang boleh terima perempuan tanpa kisahkan fizikal dia? Saya pun nak ada zuriat sendiri. Nak merasai mengandung dan lahirkan anak sendiri. Tapi kalau dia tak sentuh saya macam mana? Sampaikan saya pernah cakap dengan dia, saya tak kisah saya ni puas atau tak tapi sentuh lah saya sampai dapat anak. Lepastu nak tinggalkan saya ke apa silakan. Kalau saya ni berduit memang saya buat ivf je. Senang. Biar dia tak perlu sentuh saya yang jijik ni.
Yang paling saya risau adalah kalau parents saya tahu tentang ni. Mesti kecewa mereka. Serahkan anak pada lelaki yang mereka sangka dapat sayangi saya dan jaga saya sebaik mana mereka jaga. Tapi rupanya anak mereka ni menderita. Saya tak nak parents saya tahu saya tak bahagia. Tak sanggup nak tengok mereka tempuhi hari tua dlm keadaan yang risaukan saya.
Entahlah. Serabut kepala jadinya. Isunya cuma satu tapi meleret sampai mewujudkan isu lain. Sedih sangat rasanya.
Agaknya kalau bulu ni adalah satu stigma negatif pada lelaki, sanggup ke diorang nak shave setiap 3 hari? Atau sanggup ke diorang nak wax sebulan sekali? Proses buang bulu ni makan masa, kadang2 sakit, penat. Entah lah. Saya tak tahu apa lagi nak buat.

Tahi Palat Berita dikemaskini pada:

Anda mungkin meminati: